20.01.2019

Frihedsnoter 4


Sidder
og roder
med
de samme
små stumper
der er
lige
til at lukke
op og skide i.


)(


TO STRATEGIER
TIL FRIHEDEN:

Gør det, møg stumperne til
Eller sæt dem på vaniljemarker


)( 


CEMENT
BANDEN

Hvad har du på hjerte, 
Billedstormer-Kjeld?

En drøm der er
lige til at lukke op
og skide i men
har ringe tryk på. 
Ikke engang kræfter 
til at grave mig 
selv fri med teske. 


)(


Så 
hvad
kræver
vaniljemarker:

Det er svært at sige.

Men at man
nærmest
bliver grænseløs
og så høster
sig selv
og kontakten
i præcise stykker. Jeg
tror man kan
få mere og mere
plads. 


)( 


Det er måske nemmest at forklare sådan her 
(selvom jeg hader følelsen af mælk 
fra det konventionelle landbrug):

Elsker duften af 
Kæmpe Skildpadder 
som står helt stille.

Hvis jeg tog mig selv 
med på arbejde (reklame) ville jeg ikke
bare produktudvikle et lille sæt af bor og hamre 
som man fik med i købet (elsker duften).
Det kommer aldrig til at ske. 
Det er det eneste jeg har.


)( 


EN RIGTIG MELLEMTID:

Nogle halve neg?  
Dagen er i gang, slank og levende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar