05.01.2017

Menneskerim

Den med 
stjernenykker 
i stykker
drømmer om 
løkker,
en. 

♥ 

Elsker at ride på den ulykkelige bølge af tårer

fra mine fjender båret bort på bårer.



Se, 


mennesket
med de dårlige

tænder
sender

dig

hjertehænder.



Amulet: Gør min sjæl høj som en hæl
der træder gennem loftet af glas.



Til patienten: tulipaner og rene lagner, oceaner
af tid.

♥ 

Sæber mine læber.

♥ 


Står foran et tildækket spejl og sørger igennem
lemmen i gulvet.

♥ 

Den fjerne digter oversvømmer verden med Interflora
fra sin diaspora.

♥ 

Holk? Han er tolk for diamanterne. 

♥ 


Alle spejle
vil heile
når de ser
dine øjne
malet som
fremtiden.



Dine vogne skal blegne, miste alt skin, og dem, der trækker dem, skal forsvind’,
og dem, der er indeni, kan ikke en ski’.



Jeg har kun set et af de systemer
der gør sætninger til diademer.


 

Vil du finde den hellige kalk? 
Malk min tusindårsfalk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar